Nahlášená závada
Nahlášeno: 08.03.2025 v 17:09
Druh: svislé dopravní značení
Kraj: Praha
Lokalita: Papírenská
Fotky: 5 ks
Popis: Zmatečné značení cyklostezky. Ve směru od křižovatky s Podbabskou je přímo na křižovatce značka C9A s doplněním průběžné šipky na obě strany. V Papírenské se komunikace rozděluje, na odbočce vlevo je nová značka C9A, rovně podél silnice není žádná značka, ukončující cyklostezku, takže cyklista předpokládá, že stezka i tam pokračuje, což vzhledem k absenci značení začátku cyklostezky z druhé strany evidentně není pravda, navíc komunikace (chodník) pokračuje přímo před vchod stacionáře pro mentálně postižené. Odbočka vlevo podél vody je tedy nově (zbytečně) značena jako cyklostezka a pokračuje bez jakéhokoliv označení konce cyklostezky až do Stromovky, kde se napojuje na silnici Za císařským mlýnem. V opačném směru je od křižovatky s ulicí Za císařským mlýnem pouze značka B11, nikoliv označení cyklostezky. Značka C9A se nachází až u výjezdu stezky do parčíku v ulici Papírenská, načež hned po 200m následuje značka C9B, ač stezka evidentně pokračuje dále, což potvrzuje i značka "cyklisto, dbej zvýšené opatrnosti" po dalších pár metrech.
 
Odpověď:
10.3. 2025
Podnět zaslán na Mag. hl. m. Prahy ke komentáři. Autor podnětu informován v kopii.
MD
------------------------------
10.3. 2025
Podnět zaslán na základě doporučení Mag. hl. m. Prahy na ÚMČ Praha 6.
Autor podnětu informován v kopii.
MD
-----------------
10.3. 2025
Doplňující vyjádření Mag hl. m. Prahy:
Vážení,
předpokládám, že se jedná o tato místa: https://mapy.cz/s/mokenegore a https://mapy.cz/s/mefecajone
...původně zde byl úsek stezky dělené (viz https://mapy.cz/s/cebopafeze), stavebně-technický stav by každopádně zasluhoval změnu (je tam malý nášlap na zabití)
...návaznost na mlatovou stezku dále podél kanálu též měla jasný předěl stezka-B11 (viz https://mapy.cz/s/lobonulesa)
Původní řešení bylo trochu dopravní hřiště, u současného stavu jsou pak formální hrubky vhodné nápravy (otázkou je, zda byl chybný projekt, realizace nebo nějaké postupné vady v terénu).
Tedy doporučuji řešit napřímo tak, jak psal kolega, a dle lokálních preferencí odboru dopravy a PČR provést korekce SDZ, které zachovají prostupnost, ale budou formálně správně.
(např. lze do režimu stezky zahrnout celý úsek stezky podél vody, chodníku i cestních propojek až na konec parku a tím dát do souladu s reálným fungováním a přitom s minimem značek)
Děkuji za spolupráci, s pozdravem
--------------------------------------